חדשות

פרופסור אלי שחר נבחר שנית ליו"ר האיגוד הישראלי לנוירולוגיה של הילד

פרופסור אלי שחר, מנהל היחידה לנוירולוגיה ילדים ושירות האפילפסיה ברמב"ם, יכהן בתפקידו ב-3 השנים הבאות

פרופסור אלי שחר, מנהל היחידה לנוירולוגיה ילדים ושירות האפילפסיה בבית החולים לילדים במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה נבחר שנית לתפקיד יושב ראש האיגוד הישראלי לנוירולוגיה של הילד והתפתחותו (אינ"ה). שחר ימלא את התפקיד ב-3 השנים הבאות.

במסגרת תפקידו כיו"ר יהיה פרופסור שחר אחראי על כל פעילותו של האיגוד, לרבות ייצוגו בפורומים שונים של בתי חולים, במשרד הבריאות ומול הציבור הרחב, וכן יהיה אחראי לארגון כנסים מקצועיים בתחום.

פרופסור אלי שחר (צילום: פיוטר פליטר. בי"ח רמב"ם)

פרופסור אלי שחר (צילום: פיוטר פליטר. בי"ח רמב"ם)

באיגוד הישראלי לנוירולוגיה של הילד והתפתחותו חברים כיום כ-100 מומחים מכל הארץ, העוסקים בתחום במסגרת היחידות המקצועיות בבתי החולים והמכונים להתפתחות הילד. האיגוד אחראי לכל הפעילות הקלינית בתחום נוירולוגיית ילדים בישראל וגם לתכנית ההתמחות של הרופאים העוסקים בתחום זה.

מלבד ניהול היחידה לנוירולוגיה ילדים ושירות האפילפסיה ברמב"ם מאז שנת 1995, פרופסור שחר הוא
פרופסור חבר קליני בפקולטה לרפואה של הטכניון בחיפה. לאחר שסיים את לימודי הרפואה באוניברסיטת תל-אביב התמחה ברפואת ילדים במרכז הרפואי שיבא בתל השומר ובנוירולוגיית ילדים בבית החולים לילדים בטורונטו, קנדה.

תחומי מחקריו הקליניים העיקריים של פרופסור שחר הם אפילפסיה בקרב ילדים - הגדרה של תסמונות אפילפטיות מיוחדות בגיל הילדות וטיפול בהן וליקויים קוגניטיביים בקרב ילדים חולי אפילפסיה. בתחום המחקר בסיסי עוסק פרופסור שחר באינדוקציה של התפרצויות אפילפטיות במודל חיה של היפוקמפוס בסביבת נוזל שדרה מלאכותי דל במגנזיום.

נושאים קשורים:  חדשות,  אפילפסיה,  המרכז הרפואי "רמב"ם",  האיגוד הישראלי לנוירולוגיה של הילד,  פרופסור אלי שחר
תגובות
פרופ זוהר ברזילי
24.02.2013, 15:49

בחירה ראויה, בהצלחה!

דר דור מיכאל
24.02.2013, 23:20

ברכות!!!