חדשות

מנהל חדש למחלקת ילדים ב' בבית החולים "שניידר" לרפואת ילדים

פרופ' דניאל לנדאו, המגיע מביה"ח "סורוקה" מונה לתפקיד; יחליף את פרופסור בן-ציון גרטי, שיצא לגמלאות לאחר שניהל המחלקה במשך 16 שנים

מנהל חדש למחלקת ילדים ב' במרכז "שניידר" לרפואת ילדים בפתח-תקווה: פרופסור דניאל לנדאו, שיחליף בתפקיד את פרופסור בן-ציון גרטי, שניהל את המחלקה במשך 16 שנה ופרש לגמלאות.

פרופ' דניאל לנדאו (צילום: "שניידר)

פרופ' דניאל לנדאו (צילום: "שניידר)

פרופסור לנדאו הוא בן 58, תושב גבעתיים, נשוי ואב ל-3 ילדים. בתפקידו הקודם היה מנהל מחלקת ילדים א' ומנהל היחידה לנפרולוגיה של ילדים במרכז הרפואי "סורוקה" בבאר שבע.

פרופסור לנדאו בוגר לימודי רפואה באוניברסיטה העברית בירושלים, סיים התמחות ברפואת ילדים בסורוקה. את התמחות-העל בנפרולוגיית ילדים ביצע בבית החולים לילדים בואשינגטון. הוא היה שותף מרכזי באיפיון כמה מחלות גנטיות כלייתיות ועוסק בשנים האחרונות במחקר מעבדתי של המנגנונים של קומה נמוכה ואנמיה במחלת כליות כרונית. במקביל הוא משמש כפרופסור מן המניין ברפואת ילדים בפקולטה לרפואה באוניברסיטת בן גוריון.

במחלקת ילדים ב' במרכז מטופלים תינוקות, ילדים ובני נוער במגוון רחב של בעיות רפואיות. רובם מופנים לאשפוז מכל רחבי הארץ. הצוות במחלקה רכש מיומנות מיוחדת בטיפול במחלות אימונולוגיות, מחלות חסר חיסוני, מחלות אלרגיות ואסתמה.

מנהל מרכז "שניידר", פרופסור יוסף פרס, בירך על מינויו של פרופסור לנדאו לתפקידו החדש. "אני סמוך ובטוח כי ניסיונו הרב וכישוריו של פרופסור לנדאו יתרמו להצלחה רבה בתפקיד הזה. הנהלת בית החולים מודה לפרופסור גרטי על שנות פעילותו הרבות, המאתגרות והפוריות בניהול מחלקת ילדים ב'. כולנו מוקירים אותו על מסירותו, מקצועניותו ותרומתו לבית החולים".

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  פרופסור דניאל לנדאו,  פרופסור בן-ציון גרטי,  המרכז הרפואי "סורוקה",  מרכז "שניידר" לרפואת ילדים
תגובות
רופא
28.07.2014, 23:25

בהצלחה רבה רבה
האיש המתאים

israel hadari
29.07.2014, 10:30

ברכות - לדני לנדאו, שיהיה בשעה טובה והמון בהצלחה... כולנו ידענו שתגיע רחוק.
דר. ישראל הדרי.

דר' פרץ קורנמל
29.07.2014, 17:27

שמחתי מאוד לראות ידיעה כא יפה. לא הופתעתי כי תמיד היה לי ברור שתגיע למנוי זה ולנוספים שבהמשך. קבל את בירכותי החמות ואיחולי להמשך הצלחו.
בידידות, פרץ קורנמל

ד"ר אייליג ישראל
04.08.2014, 13:05

אין ספק שבי"ח שניידר מרוויח בדיוק כפי שבי"ח סורוקה מפסיד.חבל שבסורוקה לא יודעים איך להחזיק רופאים טובי.
ללנדאו- קבל ברכת הדרך ובהצלחה
אייליג