מינויים

נבחר יושב הראש הבא של האיגוד הנוירולוגי בישראל: פרופ' יואב צ'פמן

פרופ' צ'פמן, מנהל המחלקה לנוירולוגיה ב"שיבא", נבחר לתפקיד ויחליף בתפקיד בעוד שנה את פרופ' דוד טנה, מדגיש: "חשוב לשמור על מבנה תשתיתי שיכיל וישמר את יחסי הגומלין בין תת התחומים השונים בנוירולוגיה"

פרופ' יואב צ'פמן, מנהל המחלקה לנוירולוגיה ב"שיבא", יו"ר האיגוד הנוירולוגי. צילום: דוברות "שיבא"

פרופ' יואב צ'פמן, מנהל המחלקה לנוירולוגיה במרכז הרפואי שיבא, תל השומר, מונה ליו"ר האיגוד הנוירולוגי בישראל. הוא יחליף בעוד כשנה תפקיד את היו"ר  פרופ' דוד טנה.פרופ' צ'פמן יצטרף כחבר ועד לחפיפה עד לכניסתו לתפקיד, כאמור בדצמבר 2023.

האיגוד הנוירולוגי בישראל, Israel Neurological Association, פועל, בין השאר, לקידום השירות, ההוראה והמחקר בנושא בריאות ורפואת המוח ומערכת העצבים ההיקפית; מקיים כנסים מדעיים, סדנאות והשתלמויות; מטפח את המתמחים והרופאים הצעירים בתחום; יוזם שיתופי פעולה עם עמותות חולים במטרה לסייע במימוש זכויותיהם ולעדכן במידע רפואי רלוונטי; ומקיים קשרים עם ארגונים נוירולוגיים בינלאומיים.

לדברי פרופ' צ'פמן, "תחום הנוירולוגיה נמצא על פרשת דרכים עם בניית
תת תחומים שונים הפועלים עצמאית תחת איגודים שונים. מדובר במהלך מבורך, אך במקביל חשוב לשמור על מבנה תשתיתי שיכיל וישמר את יחסי הגומלין בין תת התחומים השונים".

על מינויו לתפקיד יו"ר האיגוד, אמר פרופ' צ'פמן: "בכוונתי לפעול לביסוס מעמד הנוירולוגיה בארץ כמקצוע מתחזק וחיוני ומבוקש; לחיזוק התחום ברפואת הקהילה ובפריפריה; להגדלת המשאבים וההשפעה של האיגוד לטובת מימוש מטרותיו; ולהגברת המודעות הציבורית לחשיבות רפואת המוח. אני מברך על ההזדמנות לעמוד בראש האיגוד הנוירולוגי ומאמין כי בעזרת שיתופי פעולה וחבריי וחברותיי באיגוד, נשיג את יעדינו".

נושאים קשורים:  פרופ' יואב צ'פמן,  פרופ' דוד טנה,  האיגוד הנוירולוגי הישראלי,  מינוי,  חדשות
תגובות