חדשות

חלומות של מטופלים בשיקום הפכו לאגרות שנה טובה ב-AI

המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין עשה שימוש בבינה מלאכותית ליצירת גלויות שנה טובה המבוססות על חלומות של משתקמים

איגרת שנה טובה. חלום על חופשה. צילום: המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין

לקראת השנה החדשה, התבקשו מטופלי המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין, לשתף בתובנותיהם מתקופת השיקום ובחלומות שירצו להגשים בשנה הקרובה, עם סיום השיקום. החלומות והתובנות הוזנו במחולל תמונות מבוסס בינה מלאכותית (AI) שיצר גלויות שנה טובה מרהיבות שעלו לעמודי המדיה החברתית של המרכז הרפואי.

צילום: המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין

"רק אני אוכל לעזור לעצמי כי בי היכולת לעוף קדימה", אמרה אורנה צחייק, שסיימה בימים אלה תקופת שיקום שנייה במרכז הרפואי בעקבות אירוע מוחי שעברה. היא סיפרה כי תקופת השיקום היתה עבורה קרש קפיצה ענק: "שאבתי כוח והחלטתי שאני לוקחת את השיקום בשתי ידיים ומהלימון עושה לימונדה", הוסיפה.

צילום: המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין

"אני יכולה לזרוע זרעים של התחדשות בכל מקום שאגיע אליו", היתה התובנה של שני ינקו, מנכ"לית חברת אולפני "מובי מוביל", שסיימה לאחרונה תקופת שיקום בעקבות תאונה שעברה כשיצאה לטייל עם הכלב. "ב'לוינשטיין' למדתי שזה ממש בסדר לפעמים גם לבכות ולהתפרק, למדתי שהמשפחה שלי תמיד תהיה שם בשבילי כדי לחזק אותי ולתמוך בי והכי חשוב להבין ולהעריך את מה שיש לך ושהכל יחסי בחיים. מאחלת לעצמי שאוכל לחזור ולרקוד ממש בקרוב".

צילום: המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין

"בעבר הייתי 300% בעבודה. צריך לדעת להקדיש זמן לעצמך ולריפוי שלך", אמר יניב זוהר, בעלים ומנהל פרויקטים בעולם הבנייה והתשתיות ובהם הרכבת הקלה שנחנכה לאחרונה בתל אביב, שעבר תאונה קשה כרוכב אופנוע. "למדתי על עצמי שצריך להקשיב לגוף ולנפש". מטופלים נוספים ציינו גם את החלום לחזור לים ואת החלום לטייל עם המשפחה.

הגלויות יעלו בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם של לוינשטיין.

נושאים קשורים:  שיקום,  המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין,  אגרות שנה טובה,  בינה מלאכותית,  חדשות
תגובות
15.09.2023, 09:38

נפלא.

אנונימי/ת
15.09.2023, 12:43

מקסים

אנונימי/ת
17.09.2023, 13:18

יפה ומרגש